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2024.04.23
24年2月の「旅行業者取扱高」は19年比で78%に
2024.04.23
24年2月の「広告売上高」は、3ヶ月連続のマイナス
2024.04.22
企業活動分析 カルビーの23年3月期は需要堅調もコスト高吸収できず減益に
2024.04.22
企業活動分析 亀田製菓の23年3月期は国内外好調で増収もコスト増で減益着地
2024.04.22
企業活動分析 大正製薬の23年3月期はOTCなど好調で増収増益
2024.04.19
企業活動分析 森永製菓の23年3月期は、「inゼリー」等好調で2年連続最高益更新
2024.04.18
24年2月の「商業動態統計調査」は36ヶ月連続のプラスに
2024.04.17
24年3月の「景気の現状判断」は14ヶ月ぶりに50ポイント割れに
2024.04.17
24年3月の「景気の先行き判断」は5ヶ月連続で50ポイント超えに
2024.04.16
24年2月の「家計収入」は17ヶ月連続のマイナス
2024.04.16
24年2月の「消費支出」は12ヶ月連続のマイナス
2023.04.17
More than 40% of convenience store customers purchase desserts. Stores trying to entice shoppers to buy desserts while they're shopping.
2023.02.22
40% of men in their 20s are interested in skincare! Men's beauty expanding with awareness approaching that of women
2022.11.14
Frozen Foods' Benefits Are Expanding, and Child-raising Women Are Driving Demand
2022.09.12
The Penetration of Premium Beer, and a Polarization of the Growing Beer Market
2022.06.20
6.9 Trillion Yen Market Created By Women― Will Afternoon Tea save the luxury hotels in the Tokyo Metropolitan Area